راهنمای نهایی قیمت طراحی وب سایت - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

آیا یک فرد طراح سایت میتواند همه نیازها را جوابگو باشد یا یک شرکت طراحی سایت؟

آیا کلیه امکانات درج شده در هر پکیج واقعا در سایت قرار می‌گیرند ؟ بله، کلیه امکانات و جزئیات درج شده در پکیج‌های قیمت طراحی سایت بصورت کامل بر روی سایت شما راه اندازی و پیاده سازی می‌شوند.

این پکیج‌ها مناسب اساتید، مدارس، موسسات و آموزشگاه هایی با آموزش آنلاین می باشد

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین عامل هایی است که باید در انتخاب شرکت طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و قسمت های سایت به صورت نامرتب کنار هم قرار گرفته است. مشکل تعداد زیادی از

آیا شما از قالب آماده استفاده می‌کنید ؟ خیر، کلیه خدمات طراحی سایت در رویاوردپرس بصورت اختصاصی انجام می‌شود اما به نوعی طراحی می‌شود که بصورت دائمی بروزرسانی شده و قابلیت توسعه آن بطور ۱۰۰ درصد امکانپذیر می‌باشد.

آیا امکان پاسخگویی به سوالات و مشکلات من در هر ساعت از شبانه روز امکانپذیر است ؟ بله. تیم پشتیبانی رویا وردپرس بصورت ۲۴ ساعته شبانه روز، آمادگی پاسخگویی به سوالات و همچنین رفع مشکلات احتمالیوب سایت مشتری را دارند.

اگر خرید کردم و سایتی که بهم تحویل داده شد مطابق نظر من نبود چطور میشه ؟ روند و پروسه طراحی سایت در رویا وردپرس به نحوی انجام می‌شود که مشتری بصورت مرحله به مرحله در جریان این روند قرار می‌گیرد بطوریکه پشتیبانان طراحی سایت بصورت مرتب تا زمان تکمیل و تحویل وب سایت با مشتری در ارتباط هستند.

شما خیلی از رقبای خود عقب هستید: یک شرکت طراحی وب سایت به ابزارهای پرمیوم و گران قیمتی دسترسی دارد که داده های معناداری در مورد عملکرد برند، مخاطبان و رقابت شما در اختیار آنها قرار می دهد.

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی شماست. توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید.

هزینه هاست بسته به نوع و حجم آن متفاوت است. انواع هاست عبارتند از اشتراکی، اختصاصی، نیمه اختصاصی، ابری، هاست وردپرس و هاست ایران.

امکان درج نامحدود از انواع محصولات دانلودی و پستی امکان ویرایش، حذف، کپی‌کردن و مدیریت محصولات ذخیره و منتشر شده امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده امکان ایجاد انواع نامحدود ویژگی برای محصولات امکان ویرایش، حذف و مدیریت ویژگی‌های ایجاد شده امکانات و خدمات جانبی فروشگاه آنلاین

بدون آن، مشتریان تردید خواهند داشت که آیا کسب و کار شما اصلا وجود دارد یا خیر. از طرف دیگر، وب‌سایتی که کاملاً کاربردی است و طراحی قانع‌کننده‌ای دارد، بازدیدکنندگان را ترغیب می‌کند تا مدت بیشتری بمانند و بر رتبه شما در جستجو و هجوم ترافیک ارگانیک تأثیر می‌گذارد. بهبود رنکینگ سئو

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

امکان ساخت‌ کد تخفیف درصدی، عدد ثابت امکان ایجاد محدودیت برای کد تخفیف (تعداد استفاده، رنج قیمت، کاربر اینجا کلیک کنید خاص، محصول خاص) امکان ساخت نامحدود کد تخفیف امکان نمایش پاپ‌آپ در سایت طراحی شده
امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو اینجا کلیک کنید باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

همچنین پنل مدیریتی سایت نیز به صورت کامل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

امکان طراحی سایت ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد اینجا کلیک کنید ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

بدون وب سایت، یک کارآفرین ریسک زیادی می کند، زیرا ممکن است مشتریان بالقوه و درآمد بالقوه را از دست بدهد. یک وب سایت جذاب با محتوای با کیفیت خوب و ظاهری شیک، کاربران را درگیر می کند و به آنها اجازه می دهد با وب سایت شما تعامل داشته باشند و محصول یا خدمات شما را خریداری کنند. آگاهی از برند را افزایش دهید

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

نداشتن خدمات پشتیبانی مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد خارج شود و استفاده لازم را نداشته باشد.

روش‌های متفاوتی برای راه‌اندازی سایت وجود دارد؛ هر یک از این روش‌ها با توجه به تخصص و ابزارهایی که نیاز دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد. یک روش، استفاده از سایت ساز است که هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر طراحی سایت دارد.

طراحی سایت رایگان ممکن نیست؛ چرا که سایت اگر سایت رایگان باشد با وجود امکانات محدود قطعا هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت.

یک وب‌سایت شیک می‌تواند به عنوان یک فروشنده حرفه‌ای عمل کند که می‌تواند به شما در ایجاد پیامی واضح و ثابت برای مخاطبان هدف و ارتباط با مشتریان بالقوه کمک زیادی کند. هنگامی که آن را دریافت کردید، بسیاری از مردم ممکن است بخواهند در مورد محصولات شما، نحوه تماس با شما، پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما و غیره اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مانند: هزینه طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

برای مشاهده قیمت و تعرفه سایت‌ساز ویترین نوع سایت مد نظرتان را انتخاب کنید

Report this wiki page